Hvorfor er det vigtigt med et godt digitalt design?

Det handler om at blive kendt, genkendt og besøgt af kunder indenfor jeres målgruppe

Vi designer dine digitale services og produkter

Vi lever i en verden hvor reklame og kommunikation er en meget vigtig del i hverdagen og for at skille sig ud skal man være unik og have en hjemmeside der fanger kundernes blik. Dette skal illustreres på hjemmesiden med billeder, farver, slides og videoer, det er kun fantasien der sætter grænser.

Har du en god ide skal den brandes ind i virksomheden og ud af virksomheden – det skal smeltes sammen så brandingen bliver forretningen og ligeledes bliver din forretning også brandingen.

Jeres værdier skal være synlige, klare og definerede i virksomheden.

Skal din virksomhed blive ved med at holde på og fange nye kunder er det vigtigt at et have et digitalt design der taler til kunderne, et design der er nemt at navigere rundt i og som ser enkelt og genkendeligt ud.

Det skal afspejle hvad I står for og hvad I tilbyder med en rød tråd igennem hele virksomheden. Hvad enten det er hjemmesiden, mail signaturen, brochure, plakater mm, skal man kunne forbinde det med netop jeres virksomhed.

På nettet handler det om at blive kendt, genkendt og besøgt af kunder indenfor jeres målgruppe. Kort sagt det handler om at brænde igennem med dit produkt, budskab på internettet.

Hos SundVision tilbyder vi god kundekontakt, et digitalt design der matcher jer og jeres kundegruppe.

Digitalt design og sporing

Digitalt design er et bredt felt og bruges ofte som en paraplybetegnelse til at beskrive flere typer designarbejde, herunder UX/UI-design, grafisk design og webdesign.

SundVision skaber designleverancer, der lever på digitale platforme som websteder eller applikationer. Nogle af disse leverancer omfatter ting som:

  • PDF-grafik til indhold eller rapporter
  • Website grafik og layout
  • Interaktive elementer som knapper
  • Infografik
  • Wireframes og prototyper
  • Digitale annoncer

Sporing af succesen med digitalt design gennem analyser

Digitalt design sporer dets succes gennem analyser. Dette adskiller det fra printdesign, da designere kan spore, hvor mange “øjne” der er på deres design gennem ting som engagement (synes godt om, kommentarer) og sidevisninger. En digital designer kan skabe flere variationer af et design og overvåge dets succes gennem brug af analyser. De kan udføre A/B-test med de forskellige designvarianter for at se, hvilken variation brugerne bedst reagerer på.

Dette kan især være nyttigt for virksomheder, der bruger deres digitale design til at hjælpe med at annoncere eller sælge et produkt eller en tjeneste.